poniedziałek, 10 października 2011

Otwarcie bloga

Mam zaszczyt Państwa powitać na moim blogu internetowym. Choć na razie czytelników prawdopodobnie nie będę miał wcale lub bardzo mało, to i tak czuję się podekscytowany, bo jest to mój pierwszy blog internetowy w życiu. Mam nadzieję, że będę go prowadził długo i porządnie.

Tematem będą świadectwa energetyczne. Uważam, że jest to ciekawy temat choć stosunkowo niedoceniany w Polsce.  Dlaczego niedoceniany i lekceważony postaram się opisać w moich kolejnych wpisach.

Teraz może trochę o mnie. Mieszkam w Wielkopolsce i jestem studentem. Interesuję się wieloma rzeczami i tematami. Lubię czytać i dowiadywać się o otoczającej mnie rzeczywistości. Właśnie z tego powodu jestem ogromnym fanem internetu.

Mam nadzieję, że tematyka świadectw energetycznych lub certyfikatów energetycznych Was zainteresuje nie mniej niż mnie :) i że będę dla Was dobrym źródłem informacji na ich temat.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kolejnych postów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz